WORK FROM HOME OFFICE OF THE CEO ANALYST REF. 0882
Descripción de la oferta de empleo
Our diverse 4,000 team, composed of the worlds Top 1 of tech talent, works remotely on roles that drive significant impact worldwide.
When you apply for this position, youre taking the first step in a process that goes beyond the ordinary. We aim to align your passions and skills with our vacancies, setting you on a path to exceptional career development and success.
Office of the CEO Analyst at BairesDev
We are seeking a methodical, organized, detailoriented, and processdriven analyst to join the Office of the CEO. In this role, youll work directly with the team that supports our CEOs with his most strategic initiatives. The scope of the work includes analyzing, reviewing, defining, and improving processes across the organization, identifying systemic issues, and proposing solutions. Youll gain unparalleled visibility into crosscompany processes and have the opportunity to contribute to highimpact areas in a hypergrowth, efficient environment.
What you will do
Analyze and define key processes, identify systemic issues, and propose solutions.
Lead or support the execution and implementation of process improvements.
Identify automation and improvement opportunities within the process of the area.
Document processes for future reference and process optimization.
What we are looking for
3 years of experience in operations and process analysis.
Strong analytical skills and a methodical, processoriented approach.
Highly organized and detailoriented with the ability to work independently.
Selfdriven, proactive, and goaloriented personality.
Excellent communication and interpersonal skills to work effectively across different departments.
Advanced level of English.
How we do make your work and your life easier
100 remote work from anywhere.
Excellent compensation in USD or your local currency if preferred
Hardware and software setup for you to work from home.
Flexible hours create your own schedule.
Paid parental leaves, vacations, and national holidays.
Innovative and multicultural work environment collaborate and learn from the global Top 1 of talent.
Supportive environment with mentorship, promotions, skill development, and diverse growth opportunities.
Apply now and become part of a global team where your unique talents can truly thrive
Bolsa de trabajo Chile ofrecemos puesto de Work From Home Office of the CEO Analyst Ref. 0882 para el sector de Ventas en la empresa BairesDev LLC de Santiago San Miguel. Salario acorde a tu experiencia y al salario medio del sector. Actualiza ahora tu currículum vitae y postúlate a este empleo. Tipo de empleo Jornada de 41 horas semanales.
Detalles de la oferta
- BairesDev LLC
- En todo Chile
- Sin especificar - Sin especificar
- 19/03/2025
- 17/06/2025
Our team of 900 professionals is behind the success of 2... a typing speed of ≥ 50 wpm... deliver impactful work on a global scale... high emotional intelligence, with the ability to read customers’ sentiments and reflect back on the feedback provided... love visiting the seaside? no problem - us, too!......
Remote work setup offering flexible hours and locations... upholding principles of integrity and quality, we strive to provide premium raw materials to clients worldwide at competitive prices... exciting opportunity – comtrade recycling seeks dedicated team members! are you passionate about making a......
Requisitos excluyentes: - experiencia en proceso completo de relaciones laborales (contratos, finiquitos, remuneraciones) - manejo office y software computacional nivel usuario medio avanzado... requisitos del puestorequisitos excluyentes: - experiencia en proceso completo de relaciones laborales (contratos......
Manejo de software: visualización de datos, paquetes estadísticos y microsoft office... deseable experiencia laboral vinculada a la industria forestal de al menos 2 años... elaborar directorios de la industria forestal primaria y secundaria... inglés (recomendado)... otros datos del puesto rango de remuneración......
Microsoft office... idiomas: inglés intermedio-avanzado (lectura y redacción técnica)... redactar documentos técnicos y publicaciones especializadas en economía forestal... otros: licencia de conducir vigente... habilidades para trabajar en equipo y coordinar con actores del sector público y privado......
Manejo de herramientas ofimáticas como office 365... mantener registros detallados de las acciones realizadas en su área de competencia... planificación y administración de recursos... informar y documentar fallas, desperfectos y/o necesidades de reparación para que se programen las correcciones pertinentes......
Manejo de herramientas ofimáticas como office 365... mantener registros detallados de las acciones realizadas en su área de competencia... planificación y administración de recursos... informar y documentar fallas, desperfectos y/o necesidades de reparación para que se programen las correcciones pertinentes......
Microsoft office nivel básico... otras labores propias de la gestión administrativa de adquisiciones y bodega... realizar retiro de productos adquiridos... descripción de las condiciones del puesto de trabajo:jornada laboral de lunes a viernes, de 8:00 a 18:00, en modalidad de trabajo presencial, reportando......
Manejo de microsoft office... requisitos del puestoconocimientos y requisitos manejo de técnica de ventas o negociación... seguimiento de venta y gestión de cobranza... manejo de la gestión de relaciones con clientes (cartera de clientes, prospección de clientes u otros)... mecánicas con el fin de promover......
Líquidos de acuerdo a experiencia y conocimientos demostrados en entrevista-beneficios corporativosrequisitos del puestolos requisitos son:-poseer experiencia de al menos 5 años en cargos de supervisión para empresas de servicios a la minería en la región, excluyente-manejo nivel usuario - avanzado......