VIRTUAL RECEPTIONIST HOME OFFICE
Descripción de la oferta de empleo
For ambitious, culturally diverse, curious minds seeking booming careers, Job Duck unlocks and nurtures your potential. We connect you with rewarding, remote job opportunities with USbased employers who recognize and appreciate your skills, allowing you to not just survive but thrive. As a lifestyle company we ensure that everybody working here has a fantastic time, which is why weve earned the Great Place to Work Certification for 3 years in a row
Role Overview Were currently on the lookout for Virtual Receptionists.
Your role Being the first point of contact for clients, vendors, suppliers, and couriers. You will be responsible for greeting, welcoming, and directing clients via phone or email. In addition to answering phones and taking messages, youll sort and distribute emails and calls.
Your Responsibilities Will Include
Communicating with clients, prospects, and vendors
Answering and routing phone calls as necessary.
Assisting with various administrative tasks, including faxing and making travel plans.
Scheduling and confirming appointments and events.
Maintain event calendars.
Filing and maintaining electronic documents and records.
Handle incoming and outgoing emails.
What Were Looking For
Customerfocused communication skills
At least nine months of related experience.
Advancednativelevel English written and spoken.
Killer organizational and planning abilities.
Ability to maintain confidentiality and attention to detail.
Excellent verbal and written communication skills.
Phone etiquette.
Stellar timemanagement skills.
Your own reliable PC, headset, and a speedy internet at least 30MBs.
Whats In It For You
Monthly Compensation of 900 USD.
Paid time off and holiday pay.
Referral and annual bonuses.
100 Remote, FullTime, LongTerm Career Opportunity.
Parental leave.
Opportunities for professional development and training.
Dedicated support from our team.
A chance to work with clients who share our values.
Ready to dive in Apply now and make sure to follow all the instructions
DISCLAIMER Every candidate must pass each step in our application process to become part of our team. Ensure you have all the required documentation ready to streamline your application process. We have multiple positions available, but we kindly ask that you apply for one at a time for your specific country.
By clicking on the APPLY button you consent us reaching out to you through Whatsapp andor email to followup regarding your application process.
Bolsa de trabajo Chile ofrecemos puesto de Virtual Receptionist para el sector de Administracion Oficina en la empresa The Job Duck de Santiago Vitacura. Salario acorde a tu experiencia y al salario medio del sector. Actualiza ahora tu currículum vitae y postúlate a este empleo. Tipo de empleo Jornada de 40 horas semanales.
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Manejo de software: visualización de datos, paquetes estadísticos y microsoft office... licencia de conducir vigente... otros datos del puesto rango de remuneración líquida para este cargo es de $ 1... inglés (recomendado)... apoyar la formulación de iniciativas de investigación, desarrollo, innovación......
Manejo de herramientas ofimáticas como office 365... empresa de servicios de mantención busca incorporar a técnico electromecánico en la v región el cuál será responsable de contribuir con el funcionamiento óptimo y seguro de las instalaciones, maquinaria y equipamiento general de nuestros clientes y......
Manejo de herramientas ofimáticas como office 365... conocimientos básicos en normas de seguridad... empresa de servicios de mantención busca incorporar a técnico electromecánico en la región metropolitana el cuál será responsable de contribuir con el funcionamiento óptimo y seguro de las instalaciones......
Experiencia en venta en frío creación de cartera de clientes ventas técnicas manejo de objeciones excel intermedio conocimiento de erp manejo de office intermedio manejo de herramientas de ventas tales como: crm, pipeline, etc... beneficio alimentación... movilización propia (excluyente) residencia en......
Experiencia en venta en frío creación de cartera de clientes ventas técnicas manejo de objeciones excel intermedio conocimiento de erp manejo de office intermedio manejo de herramientas de ventas tales como: crm, pipeline, etc... desarrollo de carrera medio día libre por cumpleaños requisitos del puesto......
Requisitos: - conocimiento en programas office word y excel nivel medio - avanzado (excluyente) - experiencia en materia de recursos humanos (inspección y tramites contractuales de acreditación) (deseable)otros datos del puestocondiciones: - jornada presencial flexible de trabajo lunes a viernes, 08:00......
Requisitos: - conocimiento en programas office word y excel nivel medio - avanzado (excluyente) - experiencia en materia de recursos humanos (inspección y tramites contractuales de acreditación) (deseable)otros datos del puestocondiciones: - jornada presencial flexible de trabajo lunes a viernes, 08:00......