VIRTUAL EXECUTIVE ASSISTANT HOME OFFICE
Descripción de la oferta de empleo
For ambitious, culturally diverse, curious minds seeking booming careers, Job Duck unlocks and nurtures your potential. We connect you with rewarding, remote job opportunities with USbased employers who recognize and appreciate your skills, allowing you to not just survive but thrive. As a lifestyle company we ensure that everybody working here has a fantastic time, which is why weve earned the Great Place to Work Certification for 3 years in a row
Role Overview Were currently on the lookout for Executive Assistants who are ready to be the ultimate righthand person for our clients. Your role Making sure their daytoday operations run more smoothly than silk.
Your Responsibilities Will Include
Scheduling meetings and managing calendars to keep everything running like clockwork.
Crafting emails, reports, and minutes to keep the workflow seamless.
Excellent efiling.
Preparing bills and invoicing for clients.
Being the goto communicator between our clients and everyone else.
Handling travel arrangements like a pro.
Being the gatekeeper for calls, emails, and messages to keep things focused.
What Were Looking For
A degree in Business Administration or a related field.
At least nine months of experience in an administrative role.
Advancednativelevel English written and spoken.
Killer organizational and planning abilities.
Ability to maintain confidentiality and attention to detail.
Excellent verbal and written communication skills.
Phone etiquette.
Stellar timemanagement skills.
Your own reliable PC, headset, and a speedy internet at least 30MBs.
Whats In It For You
Monthly compensation ranging from 900 USD.
Paid time off and holiday pay.
Referral and annual bonuses.
100 Remote, FullTime, LongTerm Career Opportunity.
Parental leave.
Opportunities for professional development and training.
Dedicated support from our team.
A chance to work with clients who share our values.
Ready to dive in Apply now and make sure to follow all the instructions
DISCLAIMER Every candidate must pass each step in our application process to become part of our team. Ensure you have all the required documentation ready to streamline your application process. We have multiple positions available, but we kindly ask that you apply for one at a time for your specific country.
By clicking on the APPLY button you consent us reaching out to you through Whatsapp andor email to followup regarding your application process.
Bolsa de trabajo Chile ofrecemos puesto de Virtual Executive Assistant para el sector de Administracion Oficina en la empresa The Job Duck de Santiago Vitacura. Salario acorde a tu experiencia y al salario medio del sector. Actualiza ahora tu currículum vitae y postúlate a este empleo. Tipo de empleo Jornada de 40 horas semanales.
Detalles de la oferta
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Requisitos excluyentes: - experiencia en proceso completo de relaciones laborales (contratos, finiquitos, remuneraciones) - manejo office y software computacional nivel usuario medio avanzado... requisitos del puestorequisitos excluyentes: - experiencia en proceso completo de relaciones laborales (contratos......
Experiencia en venta en frío creación de cartera de clientes ventas técnicas manejo de objeciones excel intermedio conocimiento de erp manejo de office intermedio manejo de herramientas de ventas tales como: crm, pipeline, etc... beneficio alimentación... 000 colaboradores y con más de 4......
Manejo de software: visualización de datos, paquetes estadísticos y microsoft office... conocimientos en macroeconomía, estadística y análisis de mercado... otros datos del puesto rango de remuneración líquida para este cargo es de $ 1... inglés (recomendado)... realizar estudios económicos, análisis......
Manejo de herramientas ofimáticas como office 365... requisitos del puestorequisitos del cargo (excluyentes): título técnico en electromecánica, electrónica o electrotécnico, obtenido de instituciones reconocidas por el ministerio de educación y justicia de la nación... otros datos del puestocondiciones......
Manejo de herramientas ofimáticas como office 365... dentro de las principales funciones se encuentran: ejecutar tareas de mantenimiento preventivo planificado (mpp) y correctivo según el programa establecido... requisitos del puestorequisitos del cargo (excluyentes): título técnico en electromecánica......
Experiencia en venta en frío creación de cartera de clientes ventas técnicas manejo de objeciones excel intermedio conocimiento de erp manejo de office intermedio manejo de herramientas de ventas tales como: crm, pipeline, etc... beneficio alimentación... 000 colaboradores y con más de 4......
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Requisitos: - conocimiento en programas office word y excel nivel medio - avanzado (excluyente) - experiencia en materia de recursos humanos (inspección y tramites contractuales de acreditación) (deseable)otros datos del puestocondiciones: - jornada presencial flexible de trabajo lunes a viernes, 08:00......
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